7 Ağustos 2011 Pazar

Model - Yolun Başı Dinle - Yolun Başında Şarkı Sözleri


Sevilen grup Model Yolun Başı adlı yepyeni şarkısıyla şu günlerde radyolarda çalmaya başladı. Müzikseverlerin beğenisi toplayan birçok başarılı şarkıya imza atan grup özellikle Değmesin Ellerimiz adlı şarkısıyla büyük bir çıkış yakalamıştı.

2008 yılında Model ismiyle karşımıza çıkan genç grup bu kez Yolun Başı adlı yeni ve tek parçasıyla sevenleriyle yeniden buluşuyor. Bakalım grubun bu şarkısı da önceki şarkıları gibi büyük bir başarı toplayacak mı? Model Yolun Başı Şarkı Sözü

Önce resimleri duvardan kaldırdım
Çay içtiğin bardağı rafa sakladım
Giydiğin ne varsa bir, bir katladım
Bir damla yaş düştü çok ağlamadım
Çok ağlamadım… Ağlamadım… Ağlamadım
Kokun uçtu gitti açık camlardan
Sevdiğin şarkıyı hiç söylemedim
Korkmuyorum sensiz akşamlardan
Sevdiğimi unut özleyemedim
Özleyemedim… Özleyemedim
Sen haylaz rüzgârlar önünde şimdi
Sevdanın yükünü attım omzumdan
Sen sandığım şey belki benim yüreğimdi
İyi ki dönmüşüm yolun başından
Of yolun başından… Oooo yolun başından
Önce resimleri duvardan kaldırdım
Çay içtiğin bardağı rafa sakladım
Giydiğin ne varsa bir, bir katladım
Bir damla yaş düştü çok ağlamadım
Sen haylaz rüzgârlar önünde şimdi
Sevdanın yükünü attım omzumdan
Sen sandığım şey belki benim yüreğimdi
İyi ki dönmüşüm yolun başından
Of yolun başından… Oooo yolun başından
Sen haylaz rüzgârlar önünde şimdi
Sevdanın yükünü attım omzumdan
Sen sandığım şey belki benim yüreğimdi
İyi ki dönmüşüm yolun başından
Of yolun başından… Oooo yolun başından

0 yorum:

Yorum Gönder